Thursday 29 October 2009

BBQ on Sunday 01/11/2009

Hello, as promise i would like to inform you all that we're having this BBQ di pantai Muara.. I will be there of course before 9am, sesungguhnya aku tahu bahawa kamu semua akan dtg aher cikit. hehehe.. Difahami.. Tujuan sebenar gathering ane untuk berkenalan sesama new member Fos Fc, Celebration for those people yang graduate n mengeratkan lagi silaturahim pd semua member2 sama ada player mahupun penyokong.

Diminta kerjasama dari semua member untuk chip-in $4/person BBQ tane ani selewat2nya sabtu tgh hari selepas konvokesyen kah.. Tapi esuk ptg tane main bola di ubd ptg2 kul 5 lah (dpt awal main n batah main) boleh jua bagi aku esuk.. Dun Worry aku n fizree membali brg2 untuk bbq. segala barang2 keperluan aku akan menyediakan.. pasal menu, alum sure nanti g mengupdate. P nya cfizree kambing is on the menu list.. hehehe.. if you guys wanna bring some food memang sangat2 di alu-alukan (or diharapkan, hehehe) mun nda asal dtg saja kira ok lah memeriahkan lagi suasana.

Jika sekiranya hujan turun dgn lebatnya we have to cancel n move to next sunday. Tapi klu hujan nya nda batah bbq dpt diteruskan. Kalau boleh jgn lupa bawa payung, baju extra, tuala, segala pakaian dalaman.. Bring some games yang berpatutan like frisbee, bola pantai. i will bring volley ball punya bola insya'allah.

Kedatangan abiskita sgt2 diharapkann chip-in biskita sgt2 diperlukan.. hehehe.. if you guys have any problem or enquiries please do contact me at +6738835970.. please do respond if your come or not.. thank you

No comments: