Tuesday 14 October 2008

BAD NEWS!!!

Kepada semua pemain fos di minta bersabar. Baju team tane most likely tani pakai either tym semester break or next semester provided nada masalah lah. AMIN..... cetanya panjang lebar ni..

Hari ani aku kan ngantar list no. and size baju arah kadai.. Sekalinya kadai yg ku haga atu katanya abis cia stock baju kan ku pilih utk baju team tani ani.. Dari awal lah ah aku ceta..

Bulan lapas nda ku ingat ah maybe awal tym bulan puasa aku n cmusa memilih baju team tane utk tahun ani.. Since kadai imperial (Kadai yg mmbuat baju team kuning tane) did a very good job on baju team tane, with the lambang in particularly and no. jersy, so aku pilih kadai yg sama utk buat baju team tani yg kedua.. Mula2nya kan pilih design yg sama but color nya tebalikkan.. Since baju atu not available so aku pilih lah design nike (asal kan ya warna hitam) Katanya tym atu ya ckp stock baju atu bnyk and murah cikit harganya. So aku decide gtau kamu tane kan bali baju team..

Bulan lapas tym puasa, kira-kira ujung2 bulan ramdhn lah ah, tym malam lailatulqadar, hee (nadawah, marah krg imam tane) aku aga lagi kadai atu.. Org yg ku runding ari tu balik ke indon, so the other staff (lets kol this person cdayat lah.. hahaha)yg mlayan.. kutanyakn lagi stock nya ada kah nda. Nya ada, confident g tu mcm cdayat.. hahaha.. so ku cuba semua size yg ada L, XL and XXL.. (prasahan ku semua kan sama basar nya).. Nya ada ya msg aku gtau aku list size baju yg available..

Kutunggu2 nda jua ya memsg aku.. Ku haga lagi 2 or 3 hari lapas atu.. cdayat ani nda tah ada jua, so staff nya yg muda ani th mlayan.. kutanyakan g list2 atu.. di aganya ke stornya lam masa 5min ada cia ngaga aku n katanya "boleh, msh bnyk g stock nya".. bah, aku assume ada stock lah...

sampai ke hari ani ku haga cia kn ku bayar dulu separuh, kira dwn payment lah, ada cia cdayat ani dsana.. sudah nya telihat aku, baru cia mmbgi tau yg baju atu stock nya 15 buting saja... so kan ku takar baju lain nada available, yg ada saja warna putih n tarisnya merah p sama design yg mcm nike atu.. (nda ku tau ah kamu mau.. hehehe.. let's masukkan ke poll lah kamu mau atau inda) So ku tanyakan lagi cemana tah ni, ya cakap pak mus (org yg awal2 ku runding sal baju atu) balik on 25th October ani.. nya mungkali ya dapat mengorder baju atu.. So bepiki tah ku dsana, dipiki panjang2 nda jua slasai masalah ani.. So tpaksa lah tunggu pak mus ani balik.. So tunggu saja dulu ah,para pembeli baju fos.. hehehe.. dun worry nda ku galapkan duit ani. (tiket ke uk murah plg ni tym ani... hee)

the end..

Cetanya ini base on true story.. tiada kaitanya dgn cdayat fos... hahahahaha, sorry yat klu ko tbaca...

If you guys ada suggestion. jgn malu2.. ia sangat di alu-alukan.. buat saja arah comment
Sekian

1 comment:

Hazwan said...

putih merah tue lawa x ah..mcm bju liverpool away yg last season tue..haha..apakan..ku nda plg hal sal wrna anie..janji tahan qualitynya..mcm bju adidas tanie ah...nice x ah...hehe..bju team nike bru anie mudahan jua tahan lasak...jan jaa skali sasah..landir taya..huahuahua..hatu yg nada tue..claim tue eyh.. =p

bju adidas tanie yg inverse kalernya prnh plg ku tliat..tym ku dpasar mlm...ngam2 nunggu cucur pisang msk...hahaha...lawa lah mcm bju liverpool champions league yg wrna itam ah..hehe..kira tuk away lah tue ah..eiseh...tp syg..nda tia jua ada mcm apa yg c genie padahkn rah bad news ah..nike pn nike lah..tunggu sja brita bru dri pgurus...sekian..chow...