Thursday 5 February 2009

men bowling o4o2o9

sunyi jua..apada yo?apadaaaaaaaa...hahaha..sory gen..ahey ku mempost..hehe...kmarin nda rmai yg join...hanya 3 urg sja..aku, c hadri sma c genie...so kmi men biasa2 sja lah..1st game kira warming up lah..sesi memanaskn tgn sma enjin masing2 (sdh atue..tym klh..hahaha)..pndai ya c genie ah..sruhnya ku awl men..spaya ku gagar tue nya..haha..sperti yg awda saksikn (woiseh)..1st frame aku leading..yatah mmbrinya over confident tue..mun confident sja nda jua apa..tp jan over~~~ hahaha...start frame ke3..c genie pn mkin confident stelah dpt spare..dsambung dgn 2 strikes in a row (confident ya trus kn ngalahi aku..smpai ambilnya hpku trus dgmbrnya bah tv ah..hahaha)..c hadri pn nda kurg hebatnya..dpt spare bturut turut ya jua...1st game ani c genie puas atienya lah sal dpt ngalahi aku (bgi chan~ haha)..sma c hadri..sal eya dpt reach 100+...

2nd game pling best lah...aku sma c genie dpt point 200+...hahaha..prasan..actly points atue kna accumulated..yatah..tp andang best bnrnya..sal aku leading sja..hehehe...game ke2 anie..c hadri nda lgi heng..staminanya kurg ktanya..haha..c genie mcm biasa lh..mmbgi pressure..aku dpt strike..eya pn mo jua..hahaha...bulanya pling kancang mun ya ngumban..yatah bahijap mliat...bknnya bahijap apa..ndaku mo eya dpt strike...hahaha..aku maintain ayu~ lah ngumban..panya c hadri pn ayu jua...kurg lbih kmi ah..hahaha...overall...c genie pointsnya msh sma mcm 1st game..116...pndai ya naget..haha..c hadri nda dpt reach 100+ sal stamina abis ktanya..last but not least...c hazwan...juara lst week..manang jua ya ahirnya..mnebus kmaluan 1st game..hahahaha...wlupn nda rmai dtg..we did enjoy da game..n da food (nasi lemak..+tungking..haha) of coz...datz ol 4 now..nx tym lgi guys...cya..v(^_^)

No comments: