Sunday 7 December 2008

After Exam

Assalamualaikum,

Alhamdulillah exam sudah habis.. Mudahan semua pemain Fos Fc lulus dalam semua mata pelajaran.. Amin...!! Saya genie ingin mengistiharkan bermulanya main bola tiap2 hari jumat and ahad seperti biasa pada pukul 5pm.. Ari ani alhamdulillah banyak yg belaku main.. ada pemain baru muncul dari team fos iaitu hapis 2nd year student (bukan chj.hapis aka apidz) and insya'allah saya diberitakan beliau akan menjadi padang dealer bagi musim akan datang menggantikan tempat awg CePoLe.. Saya disini ingin berterima kasih kpd awg.hazwan kerana belanja minum 100+ sepati.. Hee..

As usual saya disini ingin minta pendapat dari semua pemain tentang activity tane di waktu inter-semester break ani.. Berita dari cEpOLe, beliau mem booked 9hb(selasa), 11hb(khamis), 18hb(khamis) dan 22hb(isnin) Gym Ubd pada waktu ptg (inda tau pukul berapa, nada cepole gtau, cuba gtau Pole dari pukul berapa sampai pukul berapa arh comment kh saja) Dan kita akan ada friendly match di padang B pada hari rabu ini (10/12/2008) pukul 4.15pm melawan CNFC (team awg Musa) dan padang A pada 17/12/2008 pukul 7.30pm (yes malam, hee..) melawan team yg diundang oleh Hj.Hapis..

Awg.Hj.Hapis ari atu ada mensuggest tentang road trip mlwan team dari daerah luar.. Saya teramat setuju dgn pendapat ani. So sapa yg ada contact lwn team dari daerah jiran sgt2 dialukan untuk mengontact saya. Tentang Activity HIKING pada hari rabu ptg maybe di sambung semula tpi oleh kerana hari rabu ani tane belawan so maybe we start hari sabtu ani (ikut ramai org lah)

Since tane cuti sampai bulan jan (12hb to be exact), what will you guys say if tane tambah one day untuk tane main ptg2 di ubd? (Hari selasa or khamis kh since rabu hiking) Aku buat arah poll lah sama ada kamu mau or inda..

Suggestion dari saya, why not tane adakan One special day for us untuk makan beramai2 as in mengadakan BBQ since tane start our semester pada 12hb January 2009. (Need to be discuss ramai2 tentang event ani, hee..)

So atu saja from now, any suggestion would be welcome kalau mau suggestion panjang lebar sila buat arah comment, kalau suggestion pendek arah "team talk" pun bleh. anything from u guys will do. Lastly aku (Genie) akan bercuti 8hari dari (21-29 Dec) Hee, so kalau bleh bnyk2 tane adakan activity b4 21st Dec..

Terima Kasih atu saja for now...

1 comment:

Anonymous said...

Wa'alaikumsalam..terlebih awl peramba/kaola/hamba/saya ingin merakamkan (jgn nda drecord ne) ucapan tahniah dan syabas kepada semua star2 (termasuk peramba/kaola/hamba/saya =p) kerana telah selesai begempur menggunakan kudrat otak abiskita di musim peperiksaan yang baru saja berlalu. mudah-mudahan tani semua akan beroleh kejayaan dan keputusan yang cemerlang berkat usaha gigih berserta tawakkal kepada Allah dan dinasihati jua kalau waktu exam rajin solat, teruskan tia tabiat atu jgn waktu exam sj bruth kn begagas brentap dsejadah. (ganbattee..)

anyways,saya hanya ingin menambah sdikit apa yang diutarakan oleh YB Pengurus FOS iaitu peramba/kaola/hamba/saya mewakili jama'ah Institiut Tahfiz Al-Quran Sultan Haji Hassanal Bolkiah ingin mencadangkan kiranya dpt FOS FC mengadakan perlawanan bola sepak (tidak diikuti dengan terajang) dengan team bisdurang..memandangkan udah lama ditunda maka mengambil sukut cuti persekolahan yg ada maka saya berharap agar permohonan ini akan dipersetujui ramai dan dapatlh kiranya dtentukan masa,waktu dan tempatnya. untuk makluman, bisdurang ne jauh lebih muda dari tani maka bisdurang meminta jasa baik abis YB Pengurus FOS FC untuk menguruskan. sebarang persoalan berbangkit bolehlah dirujuk pada peramba/koala/hamba/saya.

mengenai cadangan BBQ tersebut, peramba/kaola/hamba/saya amat bersetuju dengannnya 1000%..lol..memandangkan mungkin semester tahun depan adalah pertemuan terakhir tane dubd (mungkin saja).

orait..untuk akhirnya peramba/kaola/hamba/saya dengan ikhlasnya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua pemain2 dan penyokong2 FOS FC serta semua muslimin dan muslimat, kullu amin wa antum bikhair.

P/S: good job contributors, keep up da excellent work =)

ilalliqaaie, ma'ssalamah..selamat bercuti.

...M8...